Home                Profile                Contact              

vineri, 24 aprilie 2009

Proiecte

Ma intreba cineva ce am facut eu in Cluj, in ce activitati m-am implicat, cum imi pierd timpul...

Nu pot sa spun ca am facut prea multe, dar sunt mandra de cele cateva in care m-am implicat. Am ajuns sa fiu Reprezentatul de An al colegiilor mei de facultate, lucru care m-a ajutat destul de mult. Am ajuns in consiliul profesoral al UBB (Universitatea Babes Bolyai), am intrat intr-o organizatie studenteasca, Hermes (De ce se numeste Hermes? Hermes este zeul informatiei in mitologia greaca. Numele nu mi se pare prea reusit, dar.. asta e ), Organizatia Studentilor Matematicieni si Informaticieni din UBB, unde coordonez departamentul de Relatii Sociale. Suntem micuti, la inceput de drum. Incercam sa ne organizam, sa facem si noi ceva sa ne remarcam. E greu fiindca nu avem sprijin prea mult din partea facultatii, sponsorii se gasesc mai greu.. si oricum, e un cerc viicios. Ca sa ne promovam si sa atragem oameni trebuie sa organizam un eveniment, iar ca sa putem organiza ceva care sa ne scoata din anonimat avem nevoie de oameni.

Dupa ce am intrat in Hermes mi s-au deschis mai multe portite. Am ajuns voluntar in COS (Consortiul Organizatiilor Studentesti din CLuj-Napoca) si aici incolo...

Am protestat in parcul Stefan cel Mare pentru spatiile verzi din Cluj-Napoca alaturi de OSpN (Organizatia Studentilor pentru Natura ), am plantat copacei, am cunoscut multi oameni interesanti, care aveau ceva de spus si mi-am facut prieteni noi.

Ce planuri am? Alaturi de organizatii voi organiza unele activitati si voi participa la altele. Va voi spune la momentul potrivit :) Deocamdata.. pot sa spun ca urmeaza Luna Studentului Clujean, plina de activitati de tot felul, pentru toate gusturile.

0 comments:

Trimiteți un comentariu