Home                Profile                Contact              

luni, 13 aprilie 2009

Ganduri

E greu sa-mi pun ordine in ganduri si sa imi dau seama despre ce sa scriu.

Ma gandesc ca as vrea sa fie ceva important, cu impact, ceva care sa schimbe, sa motiveze, sa inspire, sa faca o diferenta, sa te faca sa gandesti, sa-ti pui intrebari, dar care sa fie si funny si important pentru mine.

Nu gasesc la ora asta nimic care sa corespunda tuturor cerintelor, asa ca incerc sa ma limitez. Am sa explic de ce.

-De ce.. ce ?
-De aia.
-Care era intrebarea?! -
-De ce am facut blogul? Mai era nevoie de inca un blog pe care sa nu-l citeasca nimeni si care sa "stea" degeaba pe net?
-Sigur ca nu era, dar nu incurca pe nimeni.

Mi-am dat si io seama ca am multe povesti de spus si o parte le pot impartasi mai usor aici. Imi pare rau daca nu e ce va asteptati sa fie.

Nu ar trebui sa aveti asteptari. Luati lucrurile asa cum sunt. Cu cat astepti mai putine, cu atat esti mai putin dezamagit. Daca ai asteptari mari, sansele de-a fi dezamagit cresc exponetial, cu numarul de sperante si iluzii pe care ti le faci.

Acum, nu ma pot hotari la ce pesoana sa scriu. Va scriu voua, prietenilor, voua necunoscutilor sau imi scriu mie? Cred ca merg pe prima varianta. De acum am sa scriu la pers a 2-a singular. O sa fie interesant...

Calatoria incepe, sper sa fie frumoasa si plina de aventuri...

Break a leg! (Ce? Asa se ureaza succes in teatru!)

Un comentariu:

  1. Un binevoitor1:58 p.m.

    De ce? Si la ce persoana? Nu conteaza. Cum? Cat mai bine. Asteptari? Doar ale tale. Pareri? Ale noastre. Necitit? O alta parere.

    Pentru cine? Raspunzi tu!

    RăspundețiȘtergere