Home                Profile                Contact              

miercuri, 13 ianuarie 2010

Leapsa despre intalniri

Am primit azi o leapsa draguta de la Fatadinport. Multumesc :D

Cum sunt eu la o intalnire? Greu. Nu mi-am analizat niciodata atent comportamentul, desi ar fi trebuit sa o fac. E un moment bun :)


Sunt deschisa. Iti povestesc despre mine. Poate mai multe decat ar trebui. Iti spun detalii interesante, neinteresante. Lucruri pe care vrei/trebuie sa le stii, dar si multe prostii fara importanta. Trebuie sa filtrezi informatiile si sa ramai doar cu esentialul. Sa nu te superi daca vorbesc prea mult despre mine.

Sunt amuzanta. Deci vom rade. Amandoi. Unele glume vor fi despre mine. Da, nu am probleme sa glumesc pe seama mea. Numai ca e o limita fina pe care e bine sa nu o calci daca imi urmezi exemplul :)

Pot sa te sochez. Sa nu mai fiu chiar asa cuminte, sa folosesc expresii "din popor", cuvinte cu dublu sens si chiar sa fac diverse aluzii.

S-ar putea sa te intrerup. Nu te supara. Ma intereseaza ce spui, desi uneori nu pare.

S-ar putea sa nu te privesc mereu, sa ma uit in gol, dar asta nu inseamna ca nu ascult.

Am sa umplu momentele de tacere, daca vor exista, cu tot felul de prostii. Ajuta-ma. Nu-mi plac pauzele stanjenitoare.

Mai sunt multe de zis, dar putin mister nu strica. Trebuie sa descopere fiecare singur...

Si cui pasez leapsa? Mi-ar placea sa stiu cum e Blonda la o intalnire. Si Mita. Aaa si Balaurul.

6 comentarii:

  1. Multumesc de mail, Diana.
    Iar eu la o intalnire n-am mai fost din tinerete, ca sa mai tin minte ceva. Nici nu stiu ce se mai poarta la astfel de evenimente :p

    RăspundețiȘtergere
  2. Am răspuns şi am dat-o mai departe ....te am pupat

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc de leapsa, o sa raspund si eu la ea, in stilu-mi caracteristic. ;)

    RăspundețiȘtergere
  4. Anonim9:46 p.m.

    Salut.Mi-as dori daca se poate sa intram intr-un oarecare parteneriat:) ...eu iti pun blogul la blogrollul meu,iar tu daca doresti ,la al tau.Ce zici?:) Titlul: Martiriul Amforei http://inelpentrufreyja.wordpress.com

    RăspundețiȘtergere
  5. Hey a venit primăvara aşteptăm un semn, un elogiu primăverii, paştelui ceva ...nimic ?

    RăspundețiȘtergere
  6. Buna Ziua!
    Eu sunt Vlad, unul dintre membri Radio Whisper - un radio antimanele dedicat bloggerilor şi nu numai.
    Am găsit întâmplător blogul tău, am citit câteva articole şi nu am vrut să ies înainte să te felicit – mi-a plăcut mult ce am găsit aici. Am fost atras de subiectele interesante si de originalitatea articolelor. Felicitari ! Noi promovăm la radio diferite articole ale bloggerilor, iar azi am promovat un articol de-al tău; am specificat sursa articolului şi am deschis şi un subiect pe baza acestuia. Dacă doresti, poţi să ne recomanzi orice articol, iar noi îl vom promova.
    Ne-ar face plăcere să ştim că ai dori să ne susţii în acest proiect de radio şi să accepţi o eventuală colaborare.
    M-am gândit aşadar să vin cu o propunere:
    Pe Radio Whisper se difuzează toate genurile de muzică, exceptând manele şi piese necenzurate. Avem şi câteva emisiuni, ştiri etc. Ne-am propus să realizăm un proiect mare, iar pentru asta avem nevoie de susţinerea şi ajutorul tău şi al celorlalţi colegi bloggeri. Dorim să creăm o echipă cât mai complexă de oameni cu un talent aparte şi m-am gândit că poate ai vrea sa ni te alături şi să colaborăm (binenţeles, pe unul dintre domeniile care îţi place). Dorim de asemenea să îţi acordăm un scurt interviu. Pentru noi sunt importante ideile şi modul de a gândi al bloggerilor şi al ascultatorilor noştri.
    Îti multumesc pentru timpul acordat, iar acum îti propun sa adaugi linkul sau bannerul nostru pe blogul tău şi să ne dai add la id-ul asculta.whisper sau un e-mail, tot la asculta.whisper@yahoo.com, pentru a discuta mai multe.

    www.radiowhisper.com
    Multumesc,
    Cu stimă Vlad!

    RăspundețiȘtergere