Home                Profile                Contact              

joi, 10 septembrie 2009

Blog de Oro

Patru Acte mi-a facut onoarea de a-mi acorda distinctia de "Blog de Oro". Ii multumesc mult de tot. Sunt extrem de incantata de acest premiu.


blog

Am sa continui obiceiul si am sa:
  1. afisez imaginea
  2. pun link catre cel care m-a premiat - Patru Acte
  3. ofer premiul altor 10 bloggeri
  4. ii anunt pe cei 10

Premiul merge, in ordine aleatoare, la:
  • Groparul - pentru umorul incredibil
  • Bad Pitzi - pentru ca e asa cum e
  • Raluxa - pentru ca e o printesa urbana
  • Copila Blonda - pentru versurile-n sirop
  • Despre El - desi povestea lor s-a terminat
  • Curvette - pentru talentul scriitoricesc
  • Alex - pentru bune si rele
  • Alex - pentru imaginile incredibile
  • Ionut - pentru filmele recomandate
  • Mercu - pentru ca imi place cum viseaza

0 comments:

Trimiteți un comentariu