Home                Profile                Contact              

marți, 5 mai 2009

Stick

Mi-am pierdut Stick-ul.

Mi-am pierdut stick-ul se traduce de fapt asa: mi-am uitat stick-ul intr-un lab, la facultate. Cum am putut sa fiu asa idioata? Eh, mai am si io scapari, ca toata lumea. Problema e ca nu mi-am pierdut doar stick-ul, ci si datele de pe el. E asa frustrant. M-as bucura sa-l gasesc, dar adevarul e ca nici macar nu indraznesc sa ma gandesc la asta. E o fantezie. Cum sa-mi gasesc stick-ul? Era un stick de 8 Gb, cine mi l-ar inapoia frumos? "Uite Diana, cred ca ti-ai pierdut stick-ul... ma gandeam ca poate-l vrei inapoi!" Cum sa nu.. asta nu se intampla nici in vise.

Is nervoasa pe mine. Cum am putut sa fiu asa aiurita? E prima data cand pierd/ratacesc ceva in viata mea. Poate de asta's si mai nervoasa. Nu is obisnuita sa fiu asa. In general sunt mai ordonata, organizata, metodica. Stiu in dezordinea mea unde imi sunt lucrurile mereu. Nu-mi vine sa cred ca l-am pierdut. Stiu ca chestii din astea se intampla, dar nu mie. Adica.. de acum si mie, se pare.

Enervant. Frustrant. Trist. Pierdut.


PS. Daca gasiti un stick HP, rosu cu albastru, de 8 GB, sa ma anuntati. Poate e al meu. (Inca visez!)

Un comentariu:

  1. Am gasit eu un stick, aproape la fel, dar are un mare deficit.... nu are nici o imformatie pe el !
    La cerere se trimite si cu posta rapida.... iar daca suporta amanare il primesti personal saptamana viitoare cand ne vedem !

    RăspundețiȘtergere